Politica de retur

Dacă returnați comanda fără un formular de retur și/sau un număr de raft, nu vă putem garanta o rambursare!

Timp de livrare
Timpul mediu de livrare este de 2 - 3 zile.

Politica de returnare
Dacă nu sunteți mulțumit de comanda dumneavoastră, aveți întotdeauna dreptul de a o returna.

Puteți găsi formularul de returnare aici

Întoarcerea este

Dacă nu sunteți mulțumit de comanda dumneavoastră, aveți opțiunea de a o returna în termen de 14 zile de la primire. Vă rugăm să trimiteți formularul de returnare completat împreună cu factura. În cazul în care acest formular nu este completat în întregime, nu putem procesa cererea dumneavoastră de returnare.

Pentru a beneficia de o rambursare sau de un schimb, produsul returnat trebuie să fie în starea sa originală, cu etichetele și etichetele atașate. Produsul nu trebuie să prezinte niciun semn de utilizare. Ne rezervăm dreptul de a refuza o returnare în cazul în care bănuim că bunurile au fost folosite sau deteriorate fără vina noastră.

Restituiri
La primirea produsului în depozitul nostru, produsul va fi înlocuit în cel mai scurt timp posibil sau suma de cumpărare va fi rambursată în contul dvs. bancar în termen de 7 zile.

Rambursări întârziate sau lipsă
Dacă nu ați primit încă o rambursare, vă rugăm să vă verificați mai întâi contul bancar.

Contactați apoi compania de carduri de credit, deoarece ar putea dura ceva timp până când rambursarea va fi transferată oficial.

Apoi contactați banca dumneavoastră. De multe ori durează ceva timp până când rambursarea este postată.

Dacă ați făcut toate aceste demersuri și încă nu ați primit rambursarea, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți.

Expediere către
Sunteți responsabil pentru costurile de returnare a bunurilor. Costurile de expediere nu sunt rambursabile.

Costuri
Costul expedierii returnării depinde de mărimea/greutatea pachetului și de locația de unde îl expediați.

Obligațiile care decurg din procesarea unei returnări:

Produsele precum lenjeria intimă, colanții, cremele de păr etc. nu sunt acoperite de politica de returnare a magazinului nostru. Igiena. Prin urmare, aceste produse nu pot fi returnate și nu vor fi procesate.
Furnizați un cod de urmărire (pe cheltuiala dvs.) pentru articolele returnate.
Trimiteți o fotografie a codului de urmărire prin e-mail în ziua livrării.
Formularul de retur trebuie să se afle în pachet
Produsul trebuie să fie expediat în stare nefolosită
Produsul trebuie să fie expediat în ambalajul său original.
Produsul va fi inspectat de către client pentru daune, trimiterea unui produs deteriorat din vina dumneavoastră nu va fi acceptată.

Numele companiei:
Fuzhou Gangshan District Junshan Zhou Xiaoliang Garment

Adresa societății:
Cangshan Fuzhou Fuzhou Fuzhou Fujian Jianxin Yinchun 35000

Contact cu Moratashop

Adresa de e-mail: info@moratashop.ro